RSS

Бясна съм!

05 авг.

Този мръсен, мръсен бизнес…раждането.

Ако на Райфайзенбанк й трябваха почти две години, за да научи новия ми адрес, то хората от Нестле се справят далеч по-добре. Разбирай, научили са го, без да им го съобщавам!

Току що получих препоръчано писмо от въпросната недолюбвана от мен компания (заради това и това), адресирано до мен (правилна фамилия, правилен адрес) и пълно с рекламни брошурки за храни за деца над шест месеца. Познайте – детето ми навърши шест месеца вчера! Нестле няма как да се е добрала до тези ми лични данни, освен ако не се е добрала до личната ми карта, която аз категорично не съм им предоставяла. В болница „Вита“, обаче, където родих, я предоставих. Не е нужно да си гений, за да се досетиш какво точно се е случило. Още повече, че бебетата в тази болница бяха хранени именно с храни на Нестле, а за изпроводяк на всяка млада майка даваха торбичка с разни „подаръци“, които също включваха продукти на Нестле.

Веднага вдигнах кръвно и тръгнах да си търся правата, защото last time I checked в България има едно нещо, наречено Закон за защита на личните данни, и бизнес партньорството между болницата и Нестле го нарушава. Звъня на телефона за потребители. „За да регистрирате оплакване, натиснете 3“. Правя го. Млада девойка ме приветства радушно, аз си казвам мъката, а тя на свой ред ми разяснява, че аз, разбираш ли, съм подписала нещо в болницата, с което съм се съгласила личните ми данни да бъдат предоставени на някаква агенция, с която Нестле работи. Всъщност писмото било пратено именно от тази агенция и самата Нестле не притежавала моите лични данни. Освен това се оказва, че като съм взела въпросните „подаръчета“, съм потвърдила съгласието си болницата да даде данните ми на въпросната агенция (!!???). Питам как се казва тая агенция. Не знаела??? Обаче тази агенция поддържала сайта на Deteto.info и там съм можела да намеря може би някакви контакти. Много ясно, че не намерих. Освен това, какъв е смисълът да търся, след като явно в купчината бумаги, която ми дадоха да разпиша при постъпване в болницата (естествено физически невъзможно е да се прочете всичко за толкова малко време, но грешката си е моя, че не отказах да се подпиша) наистина е имало дребни буквички, които уреждат въпроса…

Бясна съм. На болницата, на Нестле и на себе си, че подписах (макар да си знам много добре правата). Сега, вероятно има начин да издиря въпросната агенция, но дали те ще се трогнат от желанието ми да не притежават вече моите лични данни? Ще изпратя и жалба до КЗП, но фактът, че съм се подписала под документите може би ще я обезсмисли.

Затова, уважаеми Вита и Нестле, искам да ви кажа, че това, което правите, е мръсно. Много е мръсно и долно. Защото почти никоя родилка не я интересува какво пише на купчината хартия, когато подписва. Тези жени си мислят само за едно – за това, че всеки момент ще станат майки; за това дали всичко ще е наред, дали детенцето ще излезе без проблеми…изобщо едно цунами от емоции, с които вие, Вита и Нестле (а вероятно и всички останали родилни домове и подобни компании) се подигравате и злоупотребявате. Жалко наистина, защото от болница Вита бях много доволна – от лекарите, от условията, от обстановката. Даже и сега ползвам услугите им, защото лекарите наистина са добри.

Жалко и за Нестле. Жалко за тази толкова агресивна политика, защото храните им са достатъчно добри, че хората, които имат нужда от тях, биха ги купували и без подобни ниски топки, които – да си го кажем направо – вървят по самия ръб на закона. Да видим какво ще каже КЗП по въпроса.

Реклами
 
19 коментара

Публикувано от на 05.08.2010 в Да се оплача

 

Етикети: , , ,

19 отговора на “Бясна съм!

  1. Бу

    05.08.2010 at 16:15

    Повярвай, не си подписвала такова нещо в болницата.
    Получих пакетчета от Нестле и Хип. Със сигурност не съм подписвала такова нещо.
    Чисто и просто ти продават личните данни.

     
  2. Pili

    05.08.2010 at 17:11

    Ами в такъв случай не е мръсно, а чисто и просто незаконно. Не мога да съм сигурна на 100%, защото наистина не прочетох всеки ред от нещата, върху които се подписах…за съжаление. Изпратих жалба до КЗП, да видим.

     
  3. Pippilota Mentolka

    05.08.2010 at 19:57

    Това е като с телефонните измами и си подписала като поп. Сега се сещам, че като роди по-предни месец в Тина Киркова, още на първата сутрин минаха и раздадоха на новородилите едни кутии с „подаръци“, само че там тяха от Памперс. Разписах се на един списък срещу името си, че съм получила пакета и чак след това акушерката въодушевено заяви, че „Всяка година на рождения ден на детето ще получавате подаръци!“. Ей такава е схемата и аз също не съм зачитала какво пише в този списък освен името ми, но най-вероятно някъде в началото му е пишело, че съм съгласна.
    Дон’т нерв йоърселф пък жалба подай, ако не го щеш това 😉

     
  4. Pili

    05.08.2010 at 22:44

    Да, подадох жалба, надявам се, че има вариант да се намерят документите, които съм подписала при приемането и да се установи каква е работата всъщност. Със сигурност обаче не съм се подписвала под подобен списък. Ако наистина съм се подписала под нещо, то то е било с дребен шрифт, пробутано помежду другото с останалите формуляри и в бързината не съм го видяла.

     
  5. Еми

    06.08.2010 at 7:42

    Преди 6 г. в Шейново ни подаряваха някакви комплектчета за бебета и ни караха да впишем данни за нас и детето в някаква карта – попълних, получих след време брошурки; не са ми досаждали много. Струва ми се ОК в такъв формат. Ти получи ли пакет и не попълни ли нещо в този момент?

     
  6. Татянка-Бърборанка

    06.08.2010 at 8:45

    Хм….Аз пък нищо не съм получавала …нито във „Вита“ ,нито в „Тина Киркова“ една година по-късно.Но истината е ,че не подписваме нищо подобно.Явно някъде има пропукване и си използват информацията.А отговорност няма от кого да поискаме.Абе…..

     
  7. Baronessa

    06.08.2010 at 10:16

    И аз получих такива брошурки от Нестле, май точно когато детето навърши 6 м. Изобщо не съм се замисляла от къде са ми взели данните…

     
  8. abendstern

    06.08.2010 at 10:44

    Такава е политиката на всички такива концерни.
    Аз тук получих пък пакет от Хипп, които имат сключен договор с родилната клиника и си разпространяват така рекламните брошурки. Но поне подаръчетата бяха смислени – лъжичка с много добра форма, лигавниче и купичка за хранене. Нямаше проби от това или онова, което много ме възрадва.
    Към пакета имаше и малки пробни шишенца с продуктите на Бюбхен. Ползвам ги за път.

     
  9. alfredpacino

    06.08.2010 at 12:43

    Не се безспокой
    След време ще забравят за теб

     
  10. Pili

    06.08.2010 at 13:18

    Вижте, проблемът е сериозен. Не става въпрос за това колко ще ми досаждат или какви подаръчета ще ми пращат. Става въпрос за злоупотреба с лични данни. За закононарушение. Днес са ги дали на Нестле, утре кой знае на кого. Подобни случаи не трябва да се отминават с лека ръка. Отново казвам, че никъде не знам да съм се подписала, че съм съгласна личните ми данни да бъдат предоставяни на каквато и да е агенция или компания!

     
  11. Събина

    11.08.2010 at 18:30

    Nestle за големи корпоративни задници, ама от тия най-мръсните и миризливите!
    Пращай яко жалби до където ти видят очите!

    Мисля, че знам обаче кой прави ПРа на сайта, ако това девойката разбира по „агенция“.

     
  12. Lora

    22.08.2010 at 20:33

    Mila, ne predi, a sled rajdaneto trqbva da si go podpisala – na izpisvaneto. Za nestle ne znam (i az gi mrazq). no ot hipp mi pratiha i be6e mn polezno 🙂 take it easy ! 😀

     
  13. Pili

    22.08.2010 at 20:58

    Със сигурност не съм подписвала нищо. Жалбата ми беше пратена и до Комисията за защита на личните данни и изобщо нямам намерение да го тейквам иизи, щото въпросът е изключително сериозен. Някой да раздава личните ми данни на ляво и дясно без мое съгласие, не, това не маловажно!

     
  14. Анна Хачадурян

    30.08.2010 at 9:24

    Уважаема г-жо Pili,
    аз съм представител на гореспоменатата агенция Такт ООД. От Нестле ни предоставиха линк към този блог.

    Съжалявам, че сме предизвикали остра реакция и сме Ви оскърбили по какъвто и да е начин. За да получите писмо от Нестле ние имаме попълнен от Вас талон от родилния дом с име, адрес и изрично подчертано съгласие за контакт в бъдеще.
    Ние имаме регистрация за Администратори на лични данни.
    Моля, свържете се с нас на тел.: 02/962 46 98 или 0896 643 334 или ни пишете на e-mail: office@deteto.info за да премахнем Вашите координати от нашата база данни и да не се случват повече такива неприятности. Ако желаете заповадайте в нашия офис на адрес гр. София, кв. Лозенец, ул. Кричим 82, офис 3 за да обсъдим ситуацията.
    С Уважение: Ани Хачадурян

     
  15. Борис Луканов

    10.09.2010 at 11:13

    „Registrant Name:Mariya Grozeva
    Registrant Organization:Takt OOD
    Registrant Street1:none
    Registrant City:Sofiya
    Registrant State/Province:Sofija
    Registrant Postal Code:1000
    Registrant Country:BG
    Registrant Phone:+359.889142562“

     
  16. Иванов

    04.06.2014 at 12:27

    Наемаш си адвокат, съдиш ги и така. Няма смисъл иначе само да се нервираш…

     

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s

 
%d блогъра харесват това: