RSS

Нечовек

30 май

picture by Beatriz AG

Често се уморявам от хората. Уморявам се от това да бъда човек и да живея в този свят на „всеки-ти-гледа-в-градинката-и-се-чуди-как-си-отгледал-по-голяма-зелка-от-него“. За съжаление напоследък все по-често виждам нашия човешки свят точно по този начин и ми се иска да съм нещо друго – нечовек.
Ако имате възможност да свалите това тяло като стара, тежка и вмирисана дреха, какво бихте облекли? И бихте ли жертвали всичко, което притежавате в човешкия си живот – телефони, компютри, телевизори, дрехи, бижута, коли и т.н., за хралупата на някое животно, или за небето на орела?
Аз искам да съм на’ви. Или хобит. Или елф. Или някаква благородна животинка. Искам да живея във вълшебен свят, в който цветята са мултифункционални и могат да пеят, светят и да те прегръщат, дарявайки те с чудотворен елексир. Искам да мога да летя, да прескачам с лекота метри само с едно протягане на крака. Искам да съм в безтегловност и да не ме бърка никаква гравитация. Искам да спя в облаците. Искам да се храня със зеленчуци, които откъсвам сама от земята. Искам да живея в малка кръгла къщичка, на чийто покрив расте трева, и да спя в пашкул, изплетен от вълшебна жива мрежа. Искам да съм извънземна – не знам какви са, но със сигурност са по-добре от нас и с право добре се крият да не ги сгащим и да нахлуем да унищожим и тяхната планета. Искам да съм куче и да намирам истинското щастие, гонейки опашката си, или див бял кон, който пори въздуха със свободата си. Искам да съм делфин и морето да е моето царство. Само котка не искам да бъда, имам нещо вътрешно към тия животни, може да е някакъв остатък от минал живот, знае ли човек.
Искам да съм вихър, или дъжд, или чиста енергия. Искам да не ме интересува трафикът, курсът на еврото, пролетните тенденции, цената на тока и кой кого такова. Нищо няма да ми липсва, освен може би бирата, но съм сигурна, че ще й намеря достоен заместител във вълшебното ми царство…стига двете ми любими същества да са с мен!

 
1 коментар

Публикувано от на 30.05.2010 в Мисля си...

 

Етикети:

Един отговор на “Нечовек

Вашият коментар